Park cześć I

Heeej:) Ja wpadłam tu dosłownie na chwilkę,bo mam dzisiaj dużo roboty.Otóż mój tata ma dzisiaj urodziny i musze do wieczora posprzątać cały dom ,upiec babeczki i coś jeszccze musze wymyślić.Wiec nie wiem kiedy będe miała czas ,żeby tu napisać,bo jak rodzice wrócą to zrobią grilla i zapewne będe siedziała z nimi.A dla Was mam pierwszą część zdjęć z wczoraj:)






Lecę sobie zrobić śniadanie i biorę się za robotę.Pa!;*

Categories:

2 Responses so far.

  1. Śliczne zdjęcia :)
    Super jest ten kolor spodni :)
    W taki razie życzę udanego wieczoru no i przyjemnego sprzątania i pieczenia :)

  2. Yoyo says:

    fajny blog :)
    może obserwujemy się?

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)