Pastelowy outfit ;)

Heeeej;) Dzisiaj dzień minął nawet fajnie ;P Pospałam prawie do 11,potem do kościoła,a następnie przyjechała do mnie Ola.Po 17 Olcia poszła a ja poszłam na zdjęcia ,żeby pokazać Wam tak jak obiecałam nową ramoneske i przy okazji jedną rzecz z 2 paczek z allegro ,czyli pierścionek.W najbliższych postach postram się pokazać reszte moich nowych nabytków;) Niestety nie wiem kiedy to będzie bo we wtorek mam 3 sprawdziany i 3 kartkówki,więc pewnie jutro całyyy dzień będę się uczyła ;<<

W dzisiejszym outfit-cie postawiłam na pastele, z racji tego że ten trend na wiosne najbardziej przypadł mi do gustu;D Od razu pokochałam pastelowe rzeczy,dlatego większość rzeczy które ostanio kupuję sa własnie w takich kolorach.Ostatnim zakupem jest własnie pudrowa ramoneska ,a nastepnym będą prawdopodobnie pudrowe koturny,albo spodnie.Zależy co mi przypadnie do gustu ;)








ramoneska-Zara
spodnie-H&M
pierścionek-allegro
buty-www.deezee.pl


Mam nadzieję ,że sie Wam podoba!;* Dobranoc<3

Categories: ,

3 Responses so far.

  1. łądny kolor spodni :D
    +zapraszam,

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)