Podcięcie.

Heeej;) Piszę teraz szybko do Was i lecę się uczyć,bo Ania nie dawno pojechała ,a ja jeszcze wogole sobie nie powtórzyłam.Wiec Ania podcieła mi dzisiaj końcówki i troche pocieniowała włosy(ona jest juz na 2 roku praktyk,wiec spokojnie oddałam się w jej ręce) hahah.Ogólnie jestem zadowolona z efektu,a poza tym i tak bym musiała ściąć bo miałam strasznie zniszczone końcówki od farbowania;< To jest dość spontaniczny post,dlatego zdjęcia mam tylko z kamerki po ścięciu.


 

Niby nie widać dużej róznicy,jednak ja ją widzę.ha ha!Spodobało mi się pisanie takie pare razy dziennie.Mam nadzieję że w tygodniu ,też mi się uda pisać kilka notek dziennie ,a nie jedną.Jednak jest nauka i nie wiadomo.Teraz lece sie uczyć,a wieczorem jeszcze napiszę!;) Bye<3

Categories:

2 Responses so far.

  1. ROCKELE says:

    Drugie zdjęcie jest lepsze i ładniej włosy widać, bo na pierwszym mam wrażenie, że jest nierówno, ale to tylko pewnie się wydaje :> :) A pisać pare razy dziennie jest fajnie, też mam ochotę pisać po 3 razy chociaż narazie ten blog zaczynam :D

  2. Dorothy says:

    No właśnie teraz jak sie popatrzyłam na to zdjecie to też mam takie wrażenie,aż poszłam sprawdzić w lustrze czy jest prosto hahha.I faktycznie to tylko takie złudzenie,drugie zdjecie lepiej pokazuje. ;p

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)