Spaceer

Heeej;)Dzisiaj pomimo 8 lekcji,dzień nawet luźno i fajnie minął.Po szkole miałam odwołane korki wiec troche odpoczełam ,a potem napisała do mnie Karolina czy idziemy na spacer i poszłyśmy.Nogi mnie strasznie bolą,bo zrobiłyśmy duuuużeeee kółko ale było fajnie.Jak ona coś powie to masakra i zaciesz z napisu na kapselku po tymbarku ''tymbark nie zając'' hahahhahhahhaa ;D I jeszzcze pewna akcja po której nie mogłyśmy sie przez 10 min uspokoić ze śmiechu xd hahah.

Dzisiejsze zdjęcia,które Wam pokaże są właśnie z dzisiejszego dnia.Jedna część ze szkoły,a druga ze spaceru ;)



 

Tymbark i jakieś chrupki musza być<3 hahahha



Jutro mam tylko 5 lekcji,ale jak wróce to mam zamiar się wziaść za robienie jakiś testów,bo za tydzień już egzamin ;/ Dobra,idę spąc,pa ;*

Categories:

2 Responses so far.

  1. To fajnie, że miło spędziłaś dzień :)
    Śliczne zdjęcia ;)
    Życzę miłego robienia testów ;D

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)