Spontaniczny spacer:)

Czeeść:) Przed chwilunią weszłam do domu.Po 18 poszłam na zdjęcia,a jak wróciłam to podjęłam decyzję ,że idę z Figą na spacer.Po drodze spotkałam Adę,a potem dołączył Konrad i Ania.I tak jakoś zleciało nam do 9.Nie pamietam kiedy ostanio tak się naśmiałam jak z Adą i Muchą;D hahah.Co chwile jakieś teksty albo akcje odwalałyśmy.Ada w pewnym momencie to aż usiadała na ziemi i nie mogła się przez 5 minut podnieść ze śmiechu ^^ Ogólnie dzisiejszy wieczór baaaardzo pozytywny i mi się podobał!!;D



A teraz czeka mnie szykowanie stroju na ostatni dzień egzaminów <hura> .Przed jutrem się najmniej denerwuję,angielski to raczej luzik^^ Jak tylko uszykuję strój,lecę się kompać a potem spać,żeby jutro być wyspanym;)
Dobranoc;*

PS.Zwiększyłam rozmiar zdjęć,bo wydawały mi się zamałe.Teraz wydaje mi się ,że jest lepiej,prawda?;)

Categories:

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)