Sukienka/opalanie

Cześć;) Przepraszam ,że piszę dopiero teraz ,ale z grilla wróciłam jakoś po 18 ,a potem odrazu poszłam na spacer i zdjęcia(które pokażę jutro).Praktycznie od godziny 14 do 18 leżałam na słońcu i trochę już się opaliłam,nogi już mam całe czerwone xd Dzisiaj ubrałam sukienkę,która miała być na wieczorek ,ale stwierdziłam,że bardziej nadaje się na lato .Było tak ciepło ,że nawet w niej było mi za gorąco.Zrobiłam kilka zdjęć na działce ,oto one:

coś do czytania podczas opalania:

a oto sukienka<3





A teraz idę się spakować do szkoły.Ehhh jutro 7 lekcji,a potem granie.Jakoś przetrwam -motywuje mnie to,że od wtorku wolne<3 Dobranoc;*

Categories:

One Response so far.

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)