Z Figulą ;)

Hej ;) Dzisiejszy dzień nawet fajnie minął.Po szkole na korki,następnie ogladałam z mamą tv,a potem poszłam na spacer i nie dawno wróciłam ^^ Dzisiaj jak wróciłam ze szkoły mama zrobiła mi z Figulą zdjęcia haha.Jedno wyszło świetne,Figula wystawiła akurat wtedy jezyk xd


To jest własnie to zdjęcie :
Uwielbiam jej oczka na tym zdjęciu <3


I jedno z dzisiejszego spaceru,było strasznie zimno ,że aż ubrałam płaszczyk .Chce już spowrotem ciepło!


Pa pa ;]

Categories:

3 Responses so far.

  1. ankyl says:

    nie zdążyłam zaakceptować:p

  2. PinkAlice says:

    Śliczny też mam yorka ;)

  3. Kasira says:

    Ale cudna psinka! ^.^

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)