Z Kiką;)

Cześć:) Coś nie mogłam sie wziąść za powtarzanie i leniuchowałam hahaha.Niedługo mam korki,wiec postanowiłam,że teraz napiszę.Jutro czeka mnie najgorszy dzień,bo sa wszystkie te przedmioty,za którymi nie przepadam.Trzeba jakoś dać radę,chociaż już wiem ,że będzie ciężko ^^

Ostatanio mam w miarę dużo czasu,żeby do Was pisać częściej i mam nadzieję,że to się nie zmieni ;D
Po egzaminach mam zamiar częściej wybierać się na zdjęcia ,żeby miec dla Was zdjęcia outfitów.Teraz po sobotnich zakupach mam pare stylizacji w głowie już wymyślonych ,teraz tylko trzeba znaleźć czas i iśc na zdjęcia ;D

Z Kikulą<3

I jeszcze jedno moje z dzisiaj:


Jeżeli macie jakieś propozycjie,albo chcielibyście  żebym zrobiła notke na jakiś dany temat,to śmiało piszcie w komentaarzach.Ja z chęcią sie dostosuje i zrobie notke na taki temat jaki Was interesuje;)
Do napisania!;):D

Categories:

One Response so far.

  1. Paula says:

    powodzenia na jutro ;) zapraszam

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)