Zakupy;]

Heeeej;) Ja już wróciłam i jestem jak najbardziej zadowolona z zakupów.Miałam kupic jazzówki,trampki i koturny,a ostatecznie znalazłam w CCC świetne szpilki na wieczorek i kupiłam,potem zobaczyłam świetne jazzówki,baleriny i koturny .W ten sposob wzbogaciłam się w 4 pary butów haha.Kupiłam jeszce nowe miętowe spodnie w Cubusie bo tamte mnie irytowały bo nie były wygodne,czarną spódniczne na egzaminy ,ponieważ nie posiadałam żadnej ,legginsy i spódniczke które są połaczone ze sobą(kocham to!jest strasznie wygodne ) iii świetną miętowa sukienke ,w której się zakochałam!W najbliższym czasie wybieram się na komunię ,wiec wtedy pokażę Wam sukienke,bo mam zzamiar sie w nią ubrać.Pozostałe rzeczy postram się pokazać jutro albo w tygodniu.Aaaaa jeszcze zapomniałam o wspaniałej koszulce,którą szukałam chyba już z 3 miesiace,a znalazłam w Top Shopie.Mam wrażenie ,że coś jeszcze kupiłam a o tym zapomniałam,wiec jak już to jak mi sie przypomni to pokażę. Teraz lecę się kompać,a Was zostawiam z zdjęciami z tamego piątkuuu.







Jutro czeka mnie pracowita niedziela;< Trzeba się pouczyć na testy,przyjeżdza do mnie kuzynka i musze jeszcze pojechac z rodzicami w pewno miejsce;p
A teraz lecę się kompac.Bye;*

Categories:

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)