Zdjęcia part 3

Czeeeść;) Dziisiaj się czuje już troche lepiej,i gardło już tak bardzo nie boli (hurra) ,wczoraj wieczorem jeszcze miałam gorączkę,ale dzisiaj już mam nadzieję że bd lepiej!
Ostatnio kupiłam sobie sukienkę na allegro,może nawet na wieczorek ją załóże bo mi się bardzo podoba <3 W sumie to kupiłam ją z zamiarem załozenia własnie na wieczorek,ale to moze sie zmienić znając mnie.W sumie to teraz zostałoby mi kupienie tylko czarnych szpilek,czarnej sukienki no i brzoskwiniowych szpilek żeby do sukienki pasowały :P

Od rana siedze na necie ;DPotem mam zamiar się pouczyć,na wszelki wypadek jakbym jutro poszła do szkoły i narysowac rysunek na technike.W sumie ostanio w szkole nie było za ciekawie,ale na szczęście w tamtą środe się wszystko wyjaśniło i jest jak najbardziej ookkk co mnie bardzo cieszy ;DDD

Dzisiaj mam dla Was dalszą cześć zdjęc które robiłam mi Karolina<3 Powoli kończą mi się zdjecia,ale jak tylko wyzdrowieję to lece na zdjęcia,bo mam już w głowie stylizacje z nowymi rzeczami ;D






Piękna pogoda dzisiaj!Korzystajcie i wychodźcie z domów,ja niestety nie moge,ale niedługo to nadrobie^^ 
Pa pa <3

Categories:

One Response so far.

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)