Zdjęcia z parku cześć II

Cześć:))  Ja w końcu mam chwilkę.Dom cały posprzątany rodzice już są wiec jest ok.Przed chwilą mama powiedziała mi ,że ustaliła z Strykiem,że trzeba już zaarezerwować domek w Skorzęcinie i ja mam poszukać jakiegoś.Niesamowicie się cieszę,że znowu tam pojedziemy <3 Jutro zabieram się za szukanie,a w poniedziałek zaarezerwujemyyyyyy ;D Tak poza tym to mama kupiła mi dzisiaj na targu świetne butyyyy-zakochałam się w ich kolorze <3 Jutro postram się je pokazać.A teraz dalsza cześć zdjęć z wczoraj:



Hahhaha uwielbiam moją mine na tym zdjęciu  na dole xd





Grrr...mój komputer mnie ostatnio strasznie irytuje..zacina się i wogóle.Na szczęście rozmawiałam już z rodziami o kupnie nowego laptopa i wstępnie się zgodzili <3 Mam nadzieję ,że już niedługo będę go miała;D

Lecę !Pa!;*

Categories:

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)