Zdjęciaaa/allegro

Cześć:) Nie miała kiedy napisac wcześniej bo jak poszłam po 19,tak nie dawno wróciłam :) Porobiłammm dzisiaj duuuużo zdjęć,które będe jutro Wam pokazywała.Teraz pokażę te o których pisałam wcześniej ;]

Dzisiaj wylicytowałam kolejne 3 rzeczy na allegro czyli sukienke ,bluzke i trampki. Ostanio coś coraz częściej kupuję na allegro,w czwartek przyszła mi paczka z ciuchami,a już nie długo przyjdzie następna,ale może jeszcze coś wylicytuję więc nie płacę jeszcze.Na prawdę Allegro to świetny sposób jeżeli jesteście z małych miast albo wsi i nie macie dostępu do różnych sklepów.

A tak poza tym to dzisiaj można powiedzieć ,że ropoczynam długii weekend,no nie licząć poniedziałku(niestety muszę isć do szkoły,ale poteem wolne<3) Ogólnie jakieś plany są,zobaczymy co wypali;> Jak na razie myślę,bo musze się zdecydować pomiedzy dwoma wyjazdami.Ojj cięzko będzie mi wybrać haha ,ale mam pewien plan ,żeby obdywa wyjazdy wypaliły tylko jeszcze obgadać go z rodzicami ;>







bluzka-New Yorker
spodnie-Cubus
baleriny-no name

Zaraz idę spać,ale najpierw zjem pysznyy palcek <3<mniam>

Dobranoc;*

Categories:

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)