Bierzmowanie cześć 2

Hej:) Ja dzisiaj cały dzień przeleniuchowałam ,niby sie uczyłam a w zasadzie mało umiem  i zaraz biore sie spowrotem za uczenie.W między czasie przyjechała kuzynka i siedziałam z nią,potem robiłam zadania z matmy,a teraz w końcu zmobilizowałam się ,żeby coś tu napisać;)

Dzisiaj cały dzień mam  super humor,bo z samego rana wpadłam na genialny pomysł.Zamiast pojechać i stracić cała kase w galerii ,postanowiłam,że dozbieram kilka stów,rodzice się trochę dołożą i kupię sobie lustrzanke.Gdy powiedziałam o tym rodzicą zgodzili się i powiedzieli ,że do wakacji postarają się ,żebym już miała lustrzanke.Mnie to niesamowicie cieszy bo obecnie jestem bez aparatu i robie zdjęcia Iphon'em.A lustrzanka to już wiadomo ,że o wiele lepsze zdjęcia i lepsza jakośc.Zastanawiam się pomiedzy Nikonem D300,D700 i D1000 ,ale jeszcze nie wiem xd Mam ponad miesiąc na zastanowienie się.Może którajaś z Was ma któryś z tych aparatów i może mi polecic?;)

A teraz taki zbiór zdjęć z wczoraj :



własnie objadam się tymi pysznymi czekoladkami ,już prawie ich nie ma,tak mi smakują;D






Idę się uczyć ,a potem kompać.Do jutra!;*

Categories:

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)