Bierzmowanie/frugoooo ;D

Cześć!Przepraszam,że ostatnio rzadko tu zaglądam ,ale to wszystko przez koniec roku i ppoprawianie ocen i robienie prezentacji/plakatów na lepszą ocene.Ostatnio to u mnie nic się nie dzieje,cały czas się uczę ;< W sobotę mam zamiar to sobie odbić i pójść na spacer  i zdjęcia(oby była pogoda!) Poza tym jeszcze jedna rzecz mnie strasznie pochłania,ale o to niestety powiem Wam dopiero jutro.Miało być wczoraj,ale się trochę przeciągło:< Jutro nie idę do szkoły,więc na pewno Wam napiszę o co chodzi ;D

A tak poza tym to czekam na mame która poszła wywiadówkę.Może potem wybiorę się na jakiś spacer ^^Ostanio strasznie polubiłam Frugo,z początku nie byłam przekonana,ale w poniedziałek na zakupach postanowiła kupić jedną butelkę i spróbować.Teraz codziennie do szkoły biorę Frugo xd

Mam jeszcze jedno zdjęcie z bierzmowania,w najbliższym czasie powinnam miec więcej ,bo musze zgrać od Pani,a na razie tylko to:


To zdjęcie takie z dzisiaj z kamerki:

A to chyba z poniedziałku:



A już w środę do Wro do lekarzaaa iiii na zakupy ...nie mogę się doczekać,oczywiście zakupów,bo już mam upatrzonych kilka rzeczy.W końcu kupię tą sukienkę na 2 cześć wieczorka.Mierzyłam już ją,ale nie kupiłam ,a jednak ją chce i w końcu mam okazję ją kupić xd

Ide odpocząć ,bo jestem strasznie zmęczona.Chce już skończyć to durne gimnazjum.Jeszcze tylko miesiąć wytrzymać i w kóncu spokój^^;D  Pa pa;*

Categories:

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)