;)

Heeej;) Ja dzisiaj wstałam o 11 ;o jak nigdy! Coś przez tą psującą się pogodę dobrze mi się spało ^^ Haha!Wczoraj podczas sprzątania w szafie znalazłam spodnie za krótkie juz na mnie i postanowiłam je ściąć.Z racji tego,że samo obcięcie mi sie nie podoba,postanowiłam je przyozdobić.Zaraz wyruszam do rynku w poszukiwaniu potrzebnych mi rzeczy ,ale szczerze  to wątpie że je u mnie na wsi dostane,aleee zobaczymy.Jeżeli tak to jeszcze dzisiaj pokażę efekt,a jezeli nie to bd musiała poczekać aż pojadę do Milicza.Dodatkowo obetne jeszcze jedne spodnie,ale to dopiero jak zamówię potrzebne mi rzeczy z allegro,bo wątpie że dostane je nawet w Miliczu ^^ Wsztstko postaram się pokazać.A teraz dwa zdjecia(niestety kiepskiej jakosci,bo robione wieczorem) z powrotu z urodzin od Karoliny i jeszcze inne z dzisiaj



bokserka-Atmosphere
bluzka-H&M
''grzybek'' -H&M
spodnie-Zara

A tak sobie leżałyśmy dzisiaj rano z Figulą <3





Lecę!Pa;*

Categories:

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)