Cześć!Ja nie dawno weszłam do domu,bo jakoś po 21 Karolina zadzwoniła,że mam wyjść przed dom.Ja z mokrą głową,ale kaptur nałożyłam i wyszłam haha.Miało być na chwile,a jak się popatrzyłyśmy na zegarek było po 22 haha,wiec Kala pobiegła do domu ,a ja wróciłam sie spakowac do szkoły.Oczywiście uśmiałam się tak przy niej ,że to masakra.Uwielbiam jej akcje,ale to nie bd pisać,ona wie o co chodzi ;DD Moje latające buty,prezentowanie akcji przez tego dekla (nie było mnie w szkole i na próbie ,więc miała mi co pokazywać) - lubie to!;D

A dla Was mam zdjęcia z piątku :



Idę spać,bo jutro do szkoły:( Pocieszające jet to ,że chyba mam tylko 5 lekcji!;D Dobranoc<3

Categories:

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)