Fajny dzień;)

Cześć!Pisze dopiero teraz,bo cały dzień mnie nie było w domu xd Po szkole na korki ,a potem z Karolina na plebaniee zdawać pytania (oczywiście obdywie zdałyśmy).Następnie poszłyśmy na spacer ,który przerodził się w zdjęcia i mam mnósto świetnych zdjęć!<3 Rozłoże je na 3 posty bo jest ich muuultuuum;D  Po spacerzee na chwilę poszłyśmy do mnie a potem na majówkę do kościoła.W sumie w domu byłam ok.20 bo jeszcze poszłam odprowadzić Karolinę. Teraz piszę szybko do Was i lecę się uczyć na geografie;<







Jutro odezwę się wcześniej ,bo mam tylko 6 lekcji <3 Dobranoc;*

Categories:

One Response so far.

  1. wigga says:

    no właśnie to był te rekord:) ale chudzinka z Ciebie:)

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)