In school

Czeeść:) Ja dopiero mam chwilkę,żeby do Was napisać.Dzisiaj wróciłam ze szkoły już po 5 lekcjach ,bo sie źle poczułam i niestety to nadal trwa,no ale potem musiałam się jakoś ogarnąć bo miałam spowiedz przed bierzmowaniem.Spowiedź była ze świadkami,wiec dzisiaj przyjechała do mnie moja kuzynka,która od niedawna ma prawo jazdy i dzisiaj po mnie podjechała.Dzisiaj pierwszy raz z nią jechałam i nawet umie jeździć,a myślałam ,że będzie gorzej hahaha.Nie no żartuje  xd Po spowiedzi (która o dziwo trawała krótko,bo nam sie  udało podejsc do księdza,który dopiero zaczał spowiadać) pojechałyśmy do mnie posiedzieć.Musiałyśmy obgadać moją jutrzejszą fryzuje(Ania jest fryzjerką) i pare innych rzeczy.

Ostanio w szkole porobiliśmy sobie pare zdjęć  z chłopakami i Karoliną .Zupełnie zapomniałam o tych zdjęciach,dopiero dzisiaj sobie przypomniałam i postanowiłam,że je Wam pokażę.





hahha jaka pozycja..Szymon u Kamila na kolanach,a ja u Szymona xd


jaaaaka nnoga xd


A teraz kończę i biore się za szukanie fryzury na jutro,już ustaliłyśmy jaka to będzie ,teraz musze sie tylko zdecydować w jakiej formie,chociaż Ania jutro w pracy też jeszcze pomyśli i podpyta się jaki będzie najlepszy.Na wieczorek też już mamy fryzurę wymyśloną,także już to mam z głowy.

Już nie długo czyli ok.poniedzałku/wtorku wyjaśnie Wam dlaczego tak mało aktulizuję ostanio bloga.Jestem czymś na razie strasznie zajęta i jeszcze mam kupe roboty a musze sie do poniedziałku wyrobić.Dobra idę !Bye;*

Categories:

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)