Kamerkowe

Cześć! Nie dawno wróciłam z korepetycji i tak jakby od teraz zaczynam weekend bo jutro nie idę do szkoły xd .Chciałam iść dziisaj na zdjęcia,ale nie mam czasu ,bo robie rzecz o której niedługo napiszę.Poza tym jest strasznie zimno i chyba bym zamarzła podczas robienia tych zdjęć ^^ ha ha!Może wieczorem jak mi sie uda wyjdę na jakiś spacer.

W szkole zaczeło się poprawianie ocen,ja na szczęście nie mam żadnych poprawek,jedynie teraz robie różne plakaty,prezentacje na ocenę 6 na koniec ;D Na chwilę obecną mam do zrobienia 2 prezentacje,jeden plakat + musze uczyć sie na powiatowy konkurs z języka niemieckiego. Jutro zabieram się za robienie jednej z prezentacji ,ale to jak wrócę bo jadę z rana do Milicza.

Zdjęcia jakieś kamerkowe z przed chwili:



Wieczorem notka ,w której pokaże nowe koturny.A tymczasem pa pa!;D;*

Categories:

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)