Koturny

Cześć!Tak ja obiecałam dodaję zdjęcia koturnów które ostanio kupiłam w CCC. Dzisiaj tylko zdjęcia butów,a jutro outfit z nimi,ponieważ dzisiaj jednak wybrałam się na zdjęcia.Okropnie zmarzłam,aleee to nic;D

Po szkole i korepetycjach prawie cały czas przeleniuchowałam,no może poza spacerem.Uwielbiam zaczynać weekend od czwartku<3 Jutro jak wstane to jadę do Milicza,może zrobie jakiś mini zakupy kosmetyczne,ale to jak będzie mi się chciało ;)A poza tym to głównym moim celem jest złożenie podania do LO.




W realu są ładniejsze xd haha

Lecę spać,bo ostanio chodzę jakaś ciągle zmęczona;< Dobranoc;*


Categories:

3 Responses so far.

  1. boskie :OOOO ! *.*

    zapraszam do mnie! ♥

  2. Kasia says:

    słodka ta kokardka, uroku dodaje :*
    zapraszam.

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)