Lekcje

Heeej:) Dzisiaj prawie cały dzień się uczyłam;/ Po szkole nauka,potem na próbe i znowu nauka...no i jeszcze dużo czasu zajeło mi robienie innej rzeczy,ale o tym napisze niebaweem:D  Jutro sprawdzian z wos-u i kartkówka z angielskiego.Na wos już umiem,ale na angielski nie do końca,zaraz się douczę,ale to po "Barwach Szczęścia'' xd Jutro na szczęscie tylko 6 lekcji,a w piątek nie ide do szkoły ^^

A przed Wami jakieeś inspiracje z loveit.pl







Niedługo wybiorę się na jakieś zdjęcia,bo powoli mi się kończą.A tymczasem idę!Pa;*

Categories:

One Response so far.

  1. Śliczne te buciki <3
    Ja niestety w piątek też idę :(

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)