Leń

Hej! Dzisiaj nie zrobiłam nic co miałam zaplanowane.Grr..nie nawidzę mojego  lenistwa;< Po szkole pojechałam na korepetcyje,a potem miałam jechać na próbe do bierzmowania,ale się już skończyła.Zawsze trwała do ok.17:30 ,a akurat dzisiaj jak ja miałam się spóźnić pół godziny trwała tylko do 17(a zaczeła się o 16:30),więc wstąpiłam tylko do Kościoła po kartke i Krzyżyk i pojechałam do domu.No a potem nie zrobiłam nic co miałam zaplanowane.To oglądałam tv ,to leżałam i tak mi zleciało do teraz;/ Przed chwilą jedynie pouczyłam się na jutrzejsza poprawe kartkówki.

A teraz kilka zdjęć z wczoraj:





Ha haha teraz dopiero zauważyłam ,że na każdym prawie zdjeciu Figula jest w tle;D
Jutro mam tylko 6 lekcji i całyyy dzień wolny,ale  zaplanowałam sobie nauke i zrobienie jednej prezentacji ,żeby mieć już to z głowy ;)
Dobranoc;*

Categories:

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)