Luźny dzień ;D

Heeeeej:) Ja po przyjściu ze szkoły oglądnełam ''Pierwszą miłość'' bo wczoraj mnie nie było w domu jak leciało.Potem ''Trudne sprawy'' hahahah ,oglądając dostałam sms-a ,że nie mam dzisiaj korków ^^ Ucieszyłam się,bo mam dzisiaj strasznego lenia.Teraz siedzę i oglądam ''Dlaczego ja?'' .Ojjj coś mnie ostatnio te bzdety wciągnełyy hahah ;D Dzisiaj  chyba nie mam żadnych lekcji do odrobienia,dlatego po "Pierwszej miłości'' lecę się gdzieś przejść! A teraz zostawiam Was z zdjęciami:






Lecę!Pa;*


Categories:

3 Responses so far.

  1. Śliczne zdjęcia :)
    Ja też mam dziś bardziej luźny dzień ;)

  2. Anonimowy says:

    Dorotaaa, dodaj koniecznie jakiś filmik o swoich ulubionych ciuchach!!!

  3. Dorothy says:

    Ojej,nie mam ulubionych ciuchów zbytnio xd Naczy nie wiem czy się dobrze rozumiemy,że moje ulubione ciuchy które mam ,czy ogólnie że np.lubie bluzki czy bluzy ?xd

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)