Naszyjnik

Cześć!Jest już po 16 a ja prawie nic pożytecznego dzisiaj nie zrobiłam,no może poza  posprzątaniem w szafie.To zajeło mi ok. 2 godzin bo musiałam wszystkie rzeczy letnie zamienić z zimowymi.Już się cieszę na krótkie spodenki <3 Tak poza tym to oglądnełam film p.t''American Pie:Zjazd Absolwentów'' .Podobał mi się ,można sie pośmiać ^^ Dzisiaj chciałam Wam pokazac naszyjnik jaki już dawno temu kupiłam na allegro,a wieczenie zapomniałam,żeby Wam pokazać.


A z takich truskaweczek zrobiłam sobie przed chwilą koktajl ;)

 

Idę się szykować,bo wybieram się koleżanki ,a jeszcze w ogólnie nie jestem ubrana ani ogarnięta ^^ Pa;*

Categories:

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)