Ostatania część zdjęć z Sobótki ;)

Cześć;) Te zdjęcia będą już ostatnimi z wyjazdu do Sobótki.W dzisiejszym poście napiszę o filmie na którym byłam w kinie właśniego tego dnia co w Sobótce.Film p.t ''Dom w głebi lasu'' to horror,chociaż dla mnie nie był mega straszny,ale momentami owszem-dało się przestraszyć.Horror opowiadał o grupie przyjaciół ,którzy się wybrali na weekend do domku w lesie.Okazało się,że to wszystko było zaplanowane przeez pewnych ludzi ,którzy twierdzili ,że te osoby muszą zginąć aby rytuał się wypełnił.W domku każdy znalazł jakąś rzecz i się nią  bawił ,w ten sposób wybierając sobie w jaki sposób zginie i przez kogo.Więcej nie zdradze,bo może ktoś sie wybiera na niego i już będzie wiedział jak się skonczyło.Ogólnie bardzo fajny polecam!Mi sie bardzzzzooo podobał ^^




Dzisiaj niestety mój leń zwyciężył i nie poszłam na zdjęcia.Jutro jak wstane wybieram się szukać prezentu dla koleżanki,a potem lecę do niej na torta ,bo miała wczoraj urodziny ;) Jak się wyrobię to wpadnę do domu ,przebiore się i pójdę na zdjęcia ,ale nie obiecuje,bo nie wiem ile mi u niej zejdzie.

Dobranoc;*

Categories:

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)