Outfit z sukienką

Czeeść! Ja niedawno wróciłam z Komunii.Jestem tak objedzona,ze ledwo się ruszam haha.Było mnóstwo pysznego jedzenia ^^ Tak jak obiecałam pokazuję Wam sukienkę,którą kupiłam już jakiś czas temu,ale czekałam z pokazaniem ją Wam do dzisiaj.Niestety na zdjęciach nie widać dobrze sukienki ,ale to dlatego ,że jak wyszłam robić zdjęcia strasznie wiało i było strasznie zimno.Na tym wietrze włosy mi tak powiewały,że nie dało się zrobić normalnego zdjęcia,dlatego zrobiłam kilka i sie ewakuowałam z dworu.Niedługo wybiorę sie na zdjęcia ,żeby lepiej było ją wiadać ,a teraz kilka zdjęć dzisiejszych:






Na niektórych zdjęciach wygląda jakbym miala leginsy,a w rzeczywistości mam czarne rajstopy.Tak pozatym to kolor sukienki na żywo jest trochę inny.Lecę sie uczyć,może potem się odezwę!Pa;*

Categories:

One Response so far.

  1. ankyl says:

    jaka chudzinka z Ciebie:)

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)