Outfit:)

Heeeej:) Tak jak obiecałam dodaję dzisiaj wkońcu jakiś outfit.Dawno już nie było. Dzisiaj byłam zwieść podanie do LO i przy okazji zrobiłam małe zakupy,alee o tym notka jutro albo dzisiaj wieczorem.Zależy czy wieczore będzie mi sie chciało:)

Dzisiaj oglądnełam świetny film p.t ''Facet do dziecka'' .Jest to komedia-meeega śmieszna.Teraz mam ochotę na jakiś horror,więc pewnie zaraz wybiorę jakiś i zaszyje się pod kocykiem bo coś dzisiaj jest mi meega zimno;<

A teraz kilka słów odnośnie outfitu.Koszulke którą mam na sobie poszukiwałam ją od dobrych kilku miesięcy.Kupiłam ją już jakiś miesiąc albo dwa temu,ale dopiero teraz utworzyłam z nią outfit ;) Reszte już znacie,ponieważ były już stylizacje z tymi rzeczami:)










bokserka-Atmosphere
koszulka-Top Shop
sweterek-H&M
spodnie-Cubus
buty-CCC

Idę na kolację,Cześć!;*

Categories:

3 Responses so far.

  1. Jimjam says:

    Świetna stylizacja, miętowe rurki są najlepsze! :-)
    Zapraszam również do mnie, jeśli blog się spodoba zapraszam do obserwowania! :-)

  2. Anonimowy says:

    Fajne te buty ;) widzę, że w swoich outfit'ach najczęściej używasz color-block. Mogłabyś pokazać stylizację bez użycia tylu kolorów? ;)

  3. Dorothy says:

    Dzięki:)
    Pewnie!W najbliższym czasie postaram się zrobić stylizację bez color-block.

    Kilka było stylizacji już bez tych kolorów np.
    http://moda-dla-ciebie.blogspot.com/2012/04/outfit_26.html tutaj jest tylko kolorowa marynarka,dla ożywienia outfit'u.

    http://moda-dla-ciebie.blogspot.com/2012/04/outfit-z-nowosciami.html - a tutaj zwyczajny outfit bez color-block

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)