Po bierzmowaniu

Heeej;) No i już po bierzmowaniu;D Nerwy były,śmiechy też w sumie nie moje tylko mojej świadkowej,bo ja to się denerwowałam(Anka jak wstawała zrzuciła karteczke do bierzmowania,wszyscy juz wychodza a ja ryje pod ławką bo nie wiem gdzie jest,a ten dekiel sie smieje).No i robaki we włosach,bo Bober genialny kierowca zaparkował tak ,że musiałam wychodzić przez jakieś krzaki,a w kościele dziewczyny do mnie,że mam robaki we włosach ahahaha xd

Po kościele,poszliśmy do mnie na jakąś kolacje.Po kolacji jak już prawie wszyscy pojechali,oprócz kuzynki,stwiedziłyśmy,że idziemy na dyskotekę hahah xd Taki spontan o godzinie 11 uszykowałyśmy się i poszłyśmy xd Było fajnie ;DD

Teraz pokażę Wam zdjęcia z wczoraj,jak wróciłyśmy z Anią z kościoła(wszyscy szli na pieszo ,tylko my autem) to już wszyscy zdążyli dojść do domu i czekali na nas z aparatem xd hahah Z Bobrem mam 1500 zdjęć, z czego tylko 2 nadają się do pokazania,bo albo się śmiejemy,albo Anka macha rękami ,albo coś gadamy do  siebie i mamy głupie miny haha masakra.Dobrze,że wogóle jakieś dwa zdjęcia się nadają xd



Z rodzicami :

Z Kasią:


No i moja fryzura.Najpierw miałam inną,20 minut przed wyjściem stwierdziłyśmy,że nie może taka być i byłam czesana od nowa.Coś nie wyszło i znowu od nowa.Ha ha  w sumie to z 3 razy miałam zmienianą fryzure,ale ta podobała mi się najbardziej (później więcej zdjęc):


sukienka-allegro
marynarka-Zara
buty-CCC

Teraz idę sie pouczyć na jutro,bo potem prawdopodobnie przyjedzie do mnie Ania z chłopakiem ;D
Później dodam notke i więcej zdjęć z wczoraj + zdjęcie pięknego bukiecika ,który wczoraj dostałam mniam <3. Tak pozatym to dostałam jeszcze różyczke,czekoladki,którymi właśnie sie objadaam i kase ;P 6 czerwca jade do Wro do galerii  i już wiem że zrobie większe zakupy ,bo moge zaszaleć ;D
Do potem !;*

Categories:

2 Responses so far.

  1. ładnie wyglądałas :)

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)