Przygotowania

Heeej;) No i dzisiaj w końcu bierzmowanie,chce już mieć to z głowy,bo zaczynam się denerwować,bo mam czytanie.Grrr..boje sie ,że albo bd czytała za szybko,albo sie pomyle albo coś xd hahha.Na razie staram się myśleć pozytywnie ^^

Dzisiaj z łóżka wygramoliłam sie dopiero ok.11 i chciałam się wziaść za sprzątanie,ale przyjechała kuzynka na kawe ,więc zrobiłam sobie przerwe xd Potem posprzątałam mój pokój.Obecnie siedzę z maseczką na twarzy i turbanem na głowie bo przed chwilą się kompałam.Teraz myślę nad jakimś makijażem,bo mam zamiar wykorzystać w końcu moją nową paletke,którą pokazywałam już jakiś czas temu ;P

Dla Was dzisiaj mam zdjęcia outfit'u,tak na szybko robione,żeby tylko pokazać nowe spodnie,które kupiłam na allegro:





Idę wysuszyć włosy i pomalować paznokcie,bo niedługo przyjedzie kuzynka mnie czesać i może wrobie ją w to ,żeby mnie umalowała hahah xd Dzisiaj już raczej nie będzie notki,bo potem przyjdą do mnie goście i nie będę miała czasu.Dobra lecę!Pa;*

Categories:

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)