Small shopping

Cześć;) Dzisiaj od rana coś robię i teraz dopiero mam chwilę ,żeby napisać.Jak wstałam to pojechałam z mamą na zakupy,a potem pomagałam jej sprzątać dom.Przed chwilą wziełam się za robienie prezentacji z chemii.Już 5 slajdów za mną,jeszcze tylko 5 i koniec ;D

Wczoraj pisałam,że byłam na małych zakupach.Kupiłam w końcu opakowanie na Iphon'a,żeby się cały czas nie denerwować,że jak wypadnie mi z ręki to się pobije ahaha.Teraz już jestem spokojniejsza ,bo opakowanie jest solidne,nie ma nawet opcji ,że się wysunie czy coś-zresztą sami zobaczycie na zdjęciach:

Iphon'a się wkłada do środka i tak jakby on się tam ''zatrzaskuje'' i potem nawe ciężko go wyciągać,ale w sumie nie mam po co go wyciąć więc nie będe.


Wczoraj jeździłam z rodzicami po sklepach z butami,bo moja mama poszukiwała butów na moje bierzmowanie.Ostatecznie po przymierzeniu 10 par butów,mama żadnych nie kupiła, a za to ja ze sklepu wyszłam z ...butami.Ha ha ha!Zupełnie nie planowany zakup ,ale strasznie spodobały mi się te baleriny:




Poza tym kupiłam sobie jeszcze szczotke do włosów,bo mi sie popsuła stara iii rude rajstopy.Teraz myślę z czym je mogę połączyć hah xd Jak wymyślę to dodam jakąś stylizacje z nimi. A teraz kilka moich zdjęć z wczoraj:




Z Figulą <333


Idę pomóc mamie przygotować obiad.Pa pa ;*

Categories:

4 Responses so far.

  1. Świetny masz blog wiesz? :) Na pewno będę tu zaglądać częściej :)PS.Obserwujemy??buziakii:**

  2. MiAa says:

    jak ślicznie wyglądasz .. łoo <3

  3. Dorothy says:

    Dziękuję!;):*
    Pewnie,że obserwujemy ,ale coś nie mogę wejśc na Twojego bloga :( Jak możesz to tutaj daj linka,bo jak klikam na twój progil to mi wyskakuje jakaś dziwna strona ;<

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)