Sukienki

Heeej;) Jestem tu dosłownie na chwilkę,bo padam ze zmęczenia.A więc jednak pojechałam w rodzicami bo musiałam kupić sukienki.Ostatecznie kupiłam tylko 2.Jedną czarną w H&M (na część oficjalną wieczorka) i drugą malinowo-czarną w Reserved(na drugą cześć wieczorka) .Miałam kupić jeszcze sukienke na bierzmowanie,ale przypomniałam sobie ,że kupiłam na allegro sukienke ,która przyjdzie w tygodniu i mam nadziję,że bd nadawała się na bierzmowanie.A tak poza tym to kupiłam sobie tylko czarne koturny na lato,które niedługo pokaże;)

Jak już wracałam to uświadomiłam sobie ,że jednak podooba mi się bardziej  sukienka ,którą mierzyłam w Bershka'ce na drugą cześć wieczorka i chyba jednak ją też kupie,a ta co dziisiaj kupiłam bd na inna okazje hahha.Mam jeszcze miesiąc na przemyślenie ,która mi się bardziej podoba ,ale chyba bardziej ta ze sklepu Bershka,wiec pojade ja chyba tez kupic xd

Dobra zostawiam Was z zdjęciami z przed tygodnia,a ja lecę spać,bo już zmęczenie robi swoje i pisze nie od rzeczy ahha





Jutro jadę na Komunię,także nie wiem kiedy się odezwę.Dobranoc;*


Categories:

One Response so far.

  1. Śliczne zdjęcia :)
    Kochany piesek :)

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)