Szkoła

Heej;) Ja dzisiaj miałam tylko 6 lekcji,ale w sumie byłam tylko na 3 .Na pozostałych byłam na sali bo mieliśmy próby przed jutrzejszym otwarciem orlika.Ogólnie dzień minął fajnie.Teraz jestem w domu,ale zaraz przyjdzie do mnie Karolina i lecimy na próbę przed bierzmowaniem.Naaczy próba jest dopiero na 16:30 ,ale ona przyjdzie wcześniej.Dzisiaj w szkole porobiłyśmy kilka zdjęć  i teraz je Waam przedstawię :)


hahaha Karolina jaka mina xd





bokserka-Atmosphere
bluzka-H&M
spodnie-Zara
baleriny-no name

Ostatnio poszukuję sukienki na bierzmowanie i nic mi sie nie podoba.Na internecie obejrzałam chyba z 1500 stron z sukienkami i nic.Ehhh.W tygodniu ,albo w niedzielę wybiore się do Wro do Pasażu to może tam coś znajdę.Mam nadzieję.Pa pa;*


Categories:

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)