Szkoła

Heeej;) Właśnie wróciłam z próby do bierzmowania,byłam tylko chwile bo poprosiłam księdza,żeby mnie wcześniej puścił bo jestem przeziębiona,a w kościele jest zimno i tylko jeszcze bym sie bardziej przeziębiła.Miaałam do Waas pisać wcześniej,bo nie byłam w szkole,ale jakoś  czas zleciał mi strasznie szybko,może dlatego ,że wstałam po 10. Ha ha ha!;D

Dzisiaj zamówiłam,a raczej rodzice mi zamówili za dobre świadectwo nagrode. W sumie do końca roku jeszcze troche zostało,ale to taki troche wcześniejszy prezent bo się już nie mogłam doczekać.Powiem tylko ,że jest to coś ze strony AGD i RTV,a dokładnie powiem i pokażę jak już przyjdzie mi paczka!;D

A teraz kilka zdjęć z wczoraj,ze szkoły:





Teraz idę przepisać notatki i pouczyć się na sprawdzian z niemieckiego.Pa pa;*

Categories:

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)