Tattoo

Dobry wieczór;) Piszę dopiero teraz bo wieczorem wyszłam na spacer;) Porobiłam kilka zdjęć,które pokażę jutro . Teraz mam dla Was zdjęcia p.t ''Bigiej tatuażysta'' .Otoż dzisiaj na lecji nam się nudziło i Karolina postanowiła zabawić się w ''tatuażyste'' .Ja bym kiedyś chciała sobie zrobić jakiś mały tatuaż,najbardziej podoba mi się na nadgarstku i właśnie tam poprosiłam,żeby mi napisała byle jaki wyraz ,żeby zobaczyć jak to wygląda.Strasznie mi się to spodobało i myślę ,że właśnie tam kiedyś zrobie sobie tatuaż ;D Nie przedłużam,tylko pokazuję zdjęcia jak to mniej więcej wygląda(jest to robione pisakiem)


Karolina namalowała mi również klucz wiolinowy,ale bardziej jedank podoba mi sie napis niż klucz;)






Mój tata miał kiedyś tatuaż(też na nadgarsku ) ,ale własnie go zrobił jak był młody i potem żałował i go usunał,dlatego ja wolę poczekać pare lat ,żeby upewnić się że na 100 % chce tautaż,bo z tego co wiem to usuwanie baaardzo boli . Idę spać,bo jutro czeka mnie 7 lekcji ;< i jak się teraz nie położę to znowu będę chodziła nieprzytomna.Dobranoc;*

Categories:

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)