Wieża Widokowa ^^

Cześć:) Miałam wczoraj dodać ten post,ale jak zeszłam na dół to położyłam się na dworze na leżaku i kończyłam czytać książkę.A więc po wdrapaniu sie na górę zobaczyliśmy wielką wieżee,do której można było wejść na samą góre.Oczywiście troche sie bałam bo wysoko ,ale weszłam i było warto;) Troche postaliśmy na samej górze ,porobiliśmy zdjęcia i postanowliliśmy wracać już do auta.Zejście było niebezpieczniejsze niż wejście,ponieważ można było się poślizgnąć i zlecieć ;< Ja oczywiście co chwile się o coś potykałam ,ale udało mi sie zejść bez szwanku ^^ Oto widoki właśnie z tej wieży:





A teraz lecę do kuzynów,bo dzisiaj przyjechali do mnie z rodzicami.Może wybierzemy się później na jakiś spacer i porobimy zdjęcia,bo dzisiaj mam na sobie sukienkę o której pisałam pare miesięcy temu .Wtedy było zimno i nie miałam jej jak pokazać,a teraz jest mi nawet w niej za gorąco!Pa pa;*

Categories: ,

One Response so far.

  1. Anonimowy says:

    Ostatnie zdjęcie mistrzowskie!;]]

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)