Wrocław

Hej;) Dzisiaj niespodziewanie znalazłam się w Wrocławiu.We Wro byliśmy już o 12,a wróciłyśmy ok.19 hah troche zleciało.Głownym celem naszego wyjadzu było kupno butów dla mojej mamy na  moje bierzmowanie.No i w końcu mama znalazła pasujące na ną świetne buty w CCC. Mi sie też one strasznie podobały,ale nie chciałam takich samych jak mama i nie kupiłam ;P A teraz je Wam pokażę:



Ja szukałam butów na drugą cześć wieczorka,ale stwierdziłam ,że teraz nie kupuje bo  6 czerwca  jade do Wro na badania i wtedy przy okacji wstąpię do Pasażu po sukienkę ,którą już mierzyłam(mama miała mi ją kupić jak bd wracała w Częstochowie,ale po co skoro 6 będe we Wro i to w dodatku obok galerii) No i wtedyy od razu kupię jakieś buty :P  Tak poza tym to ja sobie nic z ciuchów nie kupiłam,pochodziłam po paru sklepach ,ale nic mi w oko nie wpało;< A dzisiaj jeszcze wstąpiliśmy do jakiegoś sklepu nowo otwartego z różnymi rzeczami do domu itp. i ja sobie kupiłam takie pudełko na duperele:


A tak poza tym to kupiłam dzisiaj również sobie szamponetkę do włosów,bo mam zamiar coś z nimi niedługo zrobić,ale narazie to tajemnica,jak zrobie to pokażę!;D H a ha ;D


Jak dojechaliśmy do Wro to byłam strasznie głodna i wstąpiliśmy tak szybko do Maka na tortillę i tradycyjnie shak'a


Jestem dzisiaj taaaka objedzona bo najpierw tortilla i shak,potem lody i jeszcze na koniec wstąpiliśmy do Empik Cafe,są tam pysznneeee deseryy,ale ja stwierdziłam,że nie mam siły jeszcze to zjeść i wziełam sobie do picia coś podobnego do shak'a tylko o wiele lepsze,bo w środku z bitą smietaną i lodami xd



Znalazłam dzisiaj świtny strój kompielowy w F&F ,ale już nie było czassu i go nie kupiłam;/ No ale to nic bo może w niedzielę po niego pojadę ,a jak nie to 6  czerwca kupie:P A na koniec jeszcze dwa zdjecia na których jestem ja dzisiaj:

 Ha ha ha z Adą.Najlepsza była akcja.Idziemy przez dział z lustrami ,ja sie na nie patrze i nagle na Ade a ona do mnie ''Nie!Nie robimy zdjęć''xd hahha nie wiem jakim cudem wyczytała to w moich myślach bo własnie to pomyślałam xd ahah



Idę powtórzyć na gegre!Bye;*

Categories:

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)