Wycieczka

Hej:) Dzisiaj wybrałam się z mamą na wycieczkę rowerową.Ostatnio otworzyli nową scieżke rowerową i właśnie dzisiaj nią jechaałyśmy.Jest super.Przejechałysmy ok.30 km . a ja nie jestem bardzo zmęczona czy coś. Pojechałyśmy do Milicza,tam wstąpiłyśmy na lody i shak'a i spowrotem do domu.Mam kilka zdjęć ,które pokażę pod spodem.

A teraz kilka słów do pewnego ''anonima''.Dziewczynko powiem Ci ,że anonimowy nie oznacza do końca anonimowy,bo ja mam możliwość sprawdzenie kim jesteś.Jak zobaczyłam kim jesteś to się uśmiałam.Ja nie rozumiem masz jakieś kompleksy na swoim punkcie czy coś?Co tobą kieruje w pisaniu takich komentarzy-zazdrość?!hahahha. Usunełam Twój komentarz, bo ja przyjmuje tylko uzasadnioną krytyke,a nie pisaną z zazdrości czy nie wiadomo z czego.A poza tym jak Ci się nie podoba mój blog to po co wchodzisz?Dowartościowujesz się pisząć takie komentarze?:) Jeżeli tak to spoko pisz ,tylko ja nie będe ich akceptować.Jak masz coś do mnie to powiedz mi to w twarz,a nie piszac żałosne komentarze;)To tyle odemnie,mam nadzieję ,że to przemyślisz i choć trochę zmądrzejesz;D








A teraz kilka słów odnośnie stroju.Chciałam ,żeby było przede wszystkim wygodnie więc założyłam trampki(pisałam o nich już jakiś czas temu,ale dopiero teraz je pokazuję),kupiłam je już jakieś 2/3 tygodnie temu i są świetne,szczególnie lubie ich kolor.Spodenki kupiłam chyba rok temu i są no name,a koszulke kupiłam ostatnio w takim dwupaku w H&M,był ten kolor i zielony.Zieloną pokaże kiedy indziej,w każdym razie uwielbiam te koszulki bo są strasznie wygodne i dopasowane do ciała ;)

A teraz idę skończyć prezentację na chemię.Pa pa <3




Categories:

One Response so far.

  1. Kineczka says:

    ładne buty ;*
    zapraszam; pill-fashion.blogspot.com

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)