Zabiegana

Heeej:) Wiem ,że miałam wczoraj napisać,ale ok.18 poszłam na zdjęcia .Potem do mnie i mojego chłopaka dołączyli Karolina (moja koleżanka) i koledzy Patryka z zespołu.Posiedzielismy na szkole do 21 i oni pojechali ,a ja poszłam do Karoliny.Hahhah lepiej nie pisać co u niej sie działo xd Łażenie po ciemku po jej ogrodzie w poszukiwaniu ''pokrowca''(Karolina wiesz o co kaman !;D) ,po budowie jej nowego domuu^^ No i spacer wzdłuż Milickiej.Ostatecznie do domu wróciłam przed 23 tak padnięta,że nawet nie chciało mi się włanczać laptopa.

Dzisiaj z rana wybrałam się do Milicza w poszukiwaniu materiałów do moich spodenek iiiii nawet w Miliczu ich nie dostałam ;< To nic!Dzisiaj zamówię je z allegro,bo tam na pewno są bo już sprawdzałam.Kupiłam sobie tylko ....nie wiem jak to sie nazywa ,ale służy to do zrobienia koka.Haha ;)
Teraz pokaże Wam zdjęcia z dzisiaj jak czekałam w Miliczu na autobus powrotny,a wieczorem zamieszczę zdjęcia z wczoraj.


wszystko pięknieee już kwitniee<333




Do potem!;*

Categories:

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)