Zapracowana

Heeej;) Wpadam tu dosłownie na chwilkę,bo mam dzisiaj strasznie dużo roboty,a wieczorem znając mnie będe zmęczona(tak ja jak wczoraj),że nie będę miała siły coś tu napisać.Dzisiaj miałam Wam wyjaśnić dlaczego ostanio tak mało aktulizuję bloga,niestety to musi się przesunać do jutra,powiem tylko,że przyczyną tego opóźnienia jest kurier xd ha ha ;) Dzisiaj miałam tylko 6 lekcji i ogólnie był luz,ale po szkole mam strasznie dużo rzeczy do zrobiania(plakaty i dwie prezentacje) Gr...teraz zrobiłam sobie chwilę przerwy,a potem biorę się za robienie prezentacji:)

Dzisiaj mam dla Was zdjęcia jeszcze z zdjęć z Karoliną.Foty były robione właśnie lustrzanką nad którą się zastanawiam czy kupić,mam jeszcze inny typ i nie moge się zdecydować.Zresztą 6 czerwca będę we Wro i pójdę poglądać ,które lustrarzzanki są w ogóle  w rtv i agd ,albo w Media Markt.Aktulanie sprzedaję wszystko co ma jakąś wartość,żeby jak najszybciej na nią nazbierać hhahahah xd






Bye;*


Categories:

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)