Zdjęcia cz.3

Cześć! Piszę dopiero teraz,bo nawet nie wiem kiedy mi dziisiejszy dzień zleciał xd Przed chwilą do pokoju wpadł mi jakiś robak i  latał po cały pokoju jak jakiś naćpany.Na szczęście mama zapanowała nad sytaucją ahha. Jestem takaaaa objedzona,że to jest masakra.Dziaadek mi przyniół tort lodowy i go jadłam i jeszcze nie zjadłam boo jest duuużyyy ;P

A tak ogólnie to dzień spoko minął.Głównie na obijaniu sie.Ojejje,uwielbiam kiedy nie mamy ani nauki ,ani zadań a od paru dni tak jest <3 Chociaz niektórzy teraz mają dużo nauki bo poprawki ocen i wogóle,ale na szczęscie u mnie jest luzik z ocenami ;)







W najbliższym czasie postram się dodac zdjęcia jakiegoś outfitu bo dawno nie było:P Teraz może będę jakieś nowości bo może pojadę na zakupy,a pozatym jakoś niedługo powinna mi przyjśc paczka z zamówieniami z allegro.Lecę spać!;*

Categories:

5 Responses so far.

  1. Anonimowy says:

    Hej. juz od jakiegoś czasu śledzę Twój blog. I bardzo mi się spodobały filmiki jakie kiedyś nagrywałaś. niestety już dawno żadnych nie dodałaś... ;]
    Dlaczego ?
    Prosimy o więcej ;)

  2. Dorothy says:

    Dodawałam dużo w wakacje,bo miałam czas ,żeby nagrywać.Teraz niestety jest rok szkolny i nie mam zbytnio czasu ;< Ale już niedługooo wakacje,więc mam nadzieję,że wpadną mi jakieś pomysły na jaki temat mogę nagrać ,bo na razie nie mam żadnego.
    :)

  3. Anonimowy says:

    może coś typu jak się ubierać? ;]
    Albo jakiś pokaz twoich ciuchów? ;))

  4. Dorothy says:

    Nieee.Jak się ubierac i pokaz cichów to nie ;/
    Przemyślę inne pomysly i sie zastanowie czy wogóle nagrać;]

  5. Anonimowy says:

    Nagrać! Nagrać ! Nagrać !

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)