Zdjęcia cz.4

Heeeej!Ja już przyszłam ze szkoły,bo mieliśmy otwarcie orlika.Strasznie gorąco jak na stanie 2 godziny na dworze;< ,ale wszystko poszło okk więc jest dobrze ;D Teraz siedzę i się zastanawiam ,bo przed chwila znalazłam na stronie H&M idelaną sukienke na bierzmowanie i tata powiedział,że pojedziemy po nią w niedzielę,ale w niedzielę mamy komunie wiec nie zbytnio,a potem taty nie bedzie,wiec musze z nimi dzisiaj jechac,a jak bd wracac to w Częstochowie wstąpimy do galerii najwyzej,ale mi sie nie chce z nimi jechac dzisiaj i kombinuje kiedy byśmy mogli pojechać do Wro.Niestety nic mi nie przychodzi do głowy,bo taty potem nie będzie,a mama sama nie pojedzie.Ehhh pogadam jeszcze zaraz z rodzicami może coś wykombinują ,a jak nie to pojadę dzisiaj. A teraz zostawiam Was z ostanią częścią zdjęć z Karoliną:






Mam nadzieję,że nie będe musiała jechać,no ale jak bd trzeba to pojadę,bo chce tą sukienke ,zakochałam się w niej <3 Pa!;*


Categories:

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)