Chora/wakacje

Heeej!Ja niestety nadal jestem chora ,leże cały czas w łóżku i się nudzę.W poniedziałek prawdopodobnie znowu nie idę do szkoły;/ Grr..teraz jak oceny są wystawiane ja oczywiście muszę się rozchorować ;< We wtorek muszę iść do szkoły ,bo jadę na konkurs powiatowy z niemieckiego,a w środę znowu nie idę do szkoły bo jadę do Wro na badania.No a od czwartku wolne ,bo Boże Ciało.Także ja można powiedzieć że już od wczoraj mam wolne,bo wczoraj nie byłam w szkole,a pójdę dopiero w przyszły poniedziałek.

Wczoraj podczas przenoszenia zdjęć z starego laptopa na nowego znalazłam dużoo fajnych zdjęć.Postanowiłam ,że pokażę Wam te z wakacji,które nie dodałam jeszcze,a mi się podobają.

Pierwsze zdjęcie jest ze Skorzęcina.Jej!Nie mogę się już doczekać wakacji.Strasznie chcę już być znowu w Skorzęcinie.Tam jest ekstra.Jeszcze tylko nie cały miesiąc i w końcu wakacje.Postaram się jak najszybciej pojechać tam.



A to zdjęcie jest z Brennej:


Idę wypełniać ćwiczenia z geografii,bo nie chce zostawiać wszystkiego na ostatnią chwile.Bye bye;*

Categories:

3 Responses so far.

  1. fajne zdjęcia :)

  2. Justyna says:

    powodzenia na konkursie z niemieckiego:)

  3. Dorothy says:

    Nie dziękuję,żeby nie zapeszyć ;D

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)