Ciekawy dzień

Hej!Obecnie siedzę i próbuję uspokoić się po filmie ,który poleciła mi koleżanka.Świetny jest,a jego tytuł to ''Always'' -masakra,najlepszy film jaki oglądałam.

Dzisiaj w szkole byłam w sumie może z 2 godziny,bo zaraz po przyjściu do szkoły poszłyśmy z Karoliną do mnie na kawe,potem na chwille do szkoły,a następnie z kolei na chwilę do Karoliny .Jeszcze potem wpadła do mnie Ola na chwilę,a potem zadzwoniła do mnie Karolina,że mam się szykować bo jedziemy do Milicza.Ha ha h taki spontan.Miałyśmy jechać rowerami,ale ostatecznie pojechałyśmy autobusem,chociaż w sumie nie autobusem bo jak już wyszłyśmy odemnie z domu i szłyśmy na przystenk,to zadzwoniła do mnie mama ,że Ania(kuzynka) wpadła do nas,ale zaraz jedzie do Milicza i mamy sie wrócić bo pojedziemy z nią hahah xd Po załatwieniu wszystkich spraw,które miałyśmy zrobić pochodziłyśmy po sklepach.Ja zrobiłam mini zakupki ,które pokażę jutro ;)

Następnie poszłyśmy na spacer do parku i porobiłyśmy kilka zdjęć,których jeszcze nie zgrałam xd Nie brałam aparatu,ale zdałyśmy się na Iphon'a . Teraz mam dla Was zdjęcia ,które zrobiłyśmy jak wróciłyśmy z Milicza,bo poszłyśmy jeszcze na spacer i wziełyśmy aparat.












No i wkońcu pokazuję Wam jak ostanio zrobiłam sobie końcówki ;)



Podsumowując takie spontaniczne wyjazdy są najlepsze <3
Jutro nie ide do szkoły ,więc postaram sie zaaktulizować bloga więcej niż 1 raaz dziennie.Jak wstane to postaram sie coś dodać:)  A teraz lecę ogarnąć pokój,bo zawsze podczas wizyty Karoliny przechodzi przez niego tornado hahahahha ;D Dobranoc ;*

PS. Jeszcze takie słowo do Karoliny: jutro wpadasz do mnie i czyścisz mi lustro ,bo ciagle jest całe od błyszczyka i twoich ust ;D

Categories:

5 Responses so far.

  1. Andzia says:

    świetna stylizacja :)
    śliczna jesteś :)
    oo to może ja tez obejrzę ten film :)

  2. naturalne włosy?
    wstawię jak zrobię drugiego ;p

  3. film rewelacyjny, oglądaj :)

  4. ej blondyna wyślij mi na mejla zdj z iphona. xD

  5. Dorothy says:

    Jeszcze nie zgrałam xd

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)