Cyrk

Heeej;) Dzisiaj się cały dzień obijałam.Cały czas jestem chora,więc nie idę jutro do szkoły.Dzisiaj rano jak wstałam i  podeszłam do okna przeżyłam szok,bo za moim podwórkiem zaczął rozkładać się cyrk ;o;o;o

Pierwsze zdjęcie jest w przybliżeniu,natomiast to na dole jest w rzeczywistej odległości od mojego podwórka.Byłam w szoku,bo mieszkam w dość małej wsi i nigdy chyba u nas cyrku nie było.W ogóle ciekawa jestem czy to się im opłaciło^^

Ostatnio pisałam,że w H&M kupiłam w dwupaku topy.Jeden już pokazywałam(klik),oto drugi:



top-H&M
narzutka-H&M
spodnie-Zara
baleriny-no name

Jutro muszę wziąć się za kończenie wypełniania ćwiczeń z geografii i powtórzyć sobie na wtorkowy konkurs. Dobra kończę ,bo chcę skończyć oglądać film;) Dobranoc!;*

Categories:

3 Responses so far.

  1. To miałaś dzisiaj fajny widok :)
    Życzę powrotu do zdrowia :*!

  2. nigdy nie byłam w cyrku

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)