Czechy

Siema!Niby siedzę całymi dniami i się nudzę,ale nie mam czasu napisać haha xd Cały czas oglądam jakieś filmy.Dzisiaj oglądałam  megaaaaaaa film,ale to może opiszę go kiedyś indziej.Jak tak siedzę i się nudzę,to oglądam zdjęcia i wczoraj znowu znalazłam zdjęcia z Czech i postanowiłam dwa pokazać.W Czechach  byłam ze szkoły w ramach Globe Games.Było super!


Ostatnimi czasy  cały czas robie sobie koktajl truskawkowy ;D Właśnie zdjęcie na dole jest z przed chwili,bo właśnie siedzę i też piję koktajl xd Uwielbiam truskawki,a szczególnie kotajl z nich xd


Jutro jak wrócę z Wrocławia to dodam notke z DIY,chyba że nie będzie mi się już chciało bo będę zmęczona badaniami i zakupami, to notka pojawi się w czwartek. Niedługo też pojawi się notka z prezentami na Dzień Dziecka ,bo dostane jutro troche spóznione,ale będą jutro.
Aha zapomniałam Wam powiedzieć ,że zrobiłam sobie ombre. Szamponetką na razie bo się bałam co wyjdzie i czy mi sie będzie podobać,ale wyszło ok i w najbliższym czasie zrobię sobie farbą.Zdjęcia jakieś wrzuce nie długo ,bo na razie nie wychodzę z domu bo jestem chora ;< 
Idę na tv.Bye ;*

Categories:

4 Responses so far.

  1. tAmA says:

    kręgle <3 fajne zdjęcie 1 ;]

    pozdrawiam i zapraszam . dodajemy ? ;]

    karmeloveciasteczko.blogspot.com

  2. Jimjam says:

    Uwielbiam kręgle ! <3
    Przy okazji zapraszam do mnie. Mam nadzieję że będziesz wpadać i zostaniesz naszym obserwatorem! :-)

  3. ankyl says:

    fajna pierwsza fotka;)

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)