DIY

Hej!Wczoraj miałam w planach jeszcze jedną notke,ale nie wypaliło,bo jak przyszła do mnie koleżanka,to troche posiedziałyśmy u mnie ,a potem poszłyśmy do szkoły bo 6 klasy miały wieczorek.Tam spotkaliśmy jeszcze ludzi z naszej klasy i troche posiedziałyśmy z nimi,po czym poszłyśmy na spacer i porobiłyśmy zdjęcia,bo wziełam ze sobą aparat.Zdjęcia pokażę jakoś na dniach.Potem jeszcze przyszłyśmy do mnie zgrać zdjęcia i już było późno i mi się nie chciało pisać ;P


Dzisiaj mam dla Was DIY - zrób to sam .Jakiś czas temu zobaczyłam gdzieś w necie sposób na zrobienie fajnej bluzki.Postanowiłam,że też taką mogę zrobić.Kupiłam pare kolorów barwników,bo w najbliższym czasie kupie jeszcze jakieś białe bluzki i porobie sobie inne kolory takich bluzek.


A oto efekty:




Zrobiłam już to kilka dni temu,ale zapomniałam pokazać.A teraz moczy się kolejne DIY -spodnie ombre.Jutro albo w poniedziałek postaram się pokazać.

Dzisiejszy dzień zleciał mi strasznie szybko;o Może to dlatego,że wstałam po 11 hahah xd Dzisiaj przyjechał do Nas kuzyn i przywiózł zaproszenia na ślub,cieszę się bo ja strasznie lubie śluby hahah .
Nie wierze,że jeszcze 5 dni szkoły i WAKACJEEE! Nie mogę sie już doczekać,bo cchce jak najszybciej wyjść z tego gimnazujm!;D Dobra kończę,bo schodzę na dół.Pa pa;*




Categories:

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)