Efekty farbowania

Heeej!Dzisiaj mam bardzo pracowity dzień.Dzisiaj zrobiłam generalne porządki w pokoju i wpadłam na pomysł,że skoro jest wyjątkowo taki posprzątany ,to porobię zdjęcia i Wam go pokażę(pokój pokażę jakoś na dniach).Dzisiaj również w końcu zrobiłam DIY,narazie się moczy,musi przez całą noc,więc jutro pokażę efekty.  Drugie DIY prawdopodobnie zrobię w piątek,bo jeszcze musze dokupić brakującą mi rzecz.Dzisiaj mam dla Was efekty mojego wczorajszego farbowania Ostatnio mam tyle pomysłów na notki i gotowych zdjęć ,że nie wiem które publikować jako pierwsze.Ha ha!
W szkole mieliśmy dzisiaj cały dzień próby.Nudyyyyyyyyyy.Jak przyszłam od razu wziełam się za sprzątanie,potem zrobiłam DIY,a teraz odpoczywam.Zaraz idę się kompać i zrobię paznokcie ,które pokaże wieczorem albo w piątek.



Zmieszałam te dwie farby do góry i wyszedł nawet fajny kolor.A dzisiaj znowu farbowanie hahah xd  Efekty pokażę już niedługo,narazie powiem tylko tyle ,że farba jest koloru brązowego xd ;D



Dobra idę się farbować,jak będzie mi się chciało to jeszcze dzisiaj pokaże paznokcie i efekty farbowania ,ale nie obiecuje,bo nie wiem ile mi zejdzie z tymi paznokciami ^^ Pa pa ;*

Categories:

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)