Grill

Siemka!;) Grrr..znowu nie udało mi się tutaj wcześniej coś napisać -.- Rano jak wstałam poszłam na spacer z kolegą,potem wróciłam na chwile do domu i znowu wybyłam-tym razem do koleżanki na grilla.Było fajnie,Ola miała rozłożony basen więc z racji tego że było gorąca a ja i Ania nie miałyśmy stroju to postanowiłyśmy się kompać w stanikach i jakiś spodenkach od Oli hahahh xd Skakałyśmy i  cieszyłyśmy się jak małe dzieci ;d Niedawno wróciłam do domu i padam ze zmęczenia.Mam jakieś zdjęcia z dzisiaj,ale jeszcze nie zgrałam ,dlatego dla Was mam 2 część zdjęć z wczoraj.







A na jutro mam dwa plany-obydwa obejmują wyjazd nad wode.Jeszcze zobacze ,który wypali,mam nadzieję że obydwa:D Także nie wiem kiedy będę miała czas się odezwać.Na ten tydzień też plany mam  i mam nadzieję że wszystkie wypalą ;>

Rozpoczęcie wakacji uważam za UDANE!;D Dobranoc;*

Categories: ,

12 Responses so far.

  1. Asia says:

    Supper zdjęcia, najlepsze to na leżąco, i bardzo podoba mi się twoja bluzeczka :D
    Udanych wakacji
    Pozdrawiam ^^

  2. Mycia says:

    Heh, też mi się podoba u Cięę ;D
    ---
    A ty jesteś mega ładna ;3
    Włosy (i to kolorowe! ;d) i ciemne oczy.. Wszystko pięknie pasuje ;d
    Ok, już Ci tak nie słodzę, wszystko mi się podoba :D ^^

  3. sliczne zdjecia :)
    ja tez dzis chlapalam sie w basenie i jeszcze komary pogryzly, tak,ze siedziec sie nie da ^^

  4. Dorothy says:

    Dziękuję,dziękuję ;)
    Również życzę udanych wakacji ;]

  5. Dorothy says:

    Ojej,nie zawstydzaj mnie! Dziękuję bardzo!!;D

  6. Dorothy says:

    Ja przed chwilą wyszłam na dwór i w ciągu 2 minut się ewakuowałam do domu bo już pełno komarów na mnie siedziało ;<

  7. Olga says:

    Wspaniałe zdjęcia! Życzę udanych wakacji, żeby wszystkie plany wypaliły :)

  8. Świetne zdjęcia, a to na którym leżysz z włoskami rozłożonymi - cudo! Te włosy wyglądają zabójczo! Pozdrawiam, Optymistyczna

  9. Ann...♥ says:

    Świetny blog ;)

    Masz megaa włosy i bardzo fajna bluzka ;)

    Zapraszam do siebie ;)

    http://ann-fashion-model.blogspot.com/

    + obserwuje mogę liczyć na to samo ?

  10. świetne zdjęcia ;d

  11. Grill uważam za udany ;DD

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)