Konkurs/torebka

Siema!Wczoraj nie pisałam,bo powtarzałam na konkurs ,który był dzisiaj.Wróciłyśmy dopiero na 5 lekcje,bo po konkursie pojechałyśmy coś zjeść.Pojechaliśmy do chińskiej restauracji.Nigdy tam nie jadłam,ale Pani i Karolina tak ,więc zdałam się na Karolinę i wziełam to co ona.Teraz wiem,że zdecydowanie częściej będę tam jadać,bo było dobre;D Jak zobaczyłam menu to sie przeraziłam i nie wiedziałam na co się zdecydować,alee już wiem co następnym razem wezmę ;) Potem poszłam tylko na 15 minut 6 lekcji bo mieliśmy próbę do wieczorku i do domuu.Od razu po szkole pojechałam na rowery i wróciłam jakoś przed 16.Dzisiaj jest taka piękna pogoda,że aż żal było siedzieć w domu <3

Dzisiaj w końcu pokazuję Wam torebkę,którą dostałam na Gwiazdkę,a zapomniałam ją Wam pokazać.Teraz jak mamy mało lekcji jest idealna.






Tak jak do góry byłam ubrana dzisiaj na konkursie,na szczęście miałyśmy potem chwilkę,żeby zrobić zdjęcia.

top-H&M
narzutka-H&M
leginso-spódniczka-no name
koturny-CCC

A teraz właśnie się tym objadam<mniam> :


A jutro po szkole szybko lecę do domu zostawić torbę i lecę na autobus bo muszę załatwić kilka spraw.A jak wrócę z Milicza to szybko się znowu muszę przebrać i iść na zakończenie roku szkoły z niemieckiego do której chodzę.Pa pa ;*



Categories:

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)