Lustrzanka/zakupy

Hej!Nadal w to nie wierze,ale przedemną stoi piękna ,nowiusieńka lustrzanka ;D Rodzice mnie cały wczorajszy dzień nabierali i dzisiejszy poranek ,że jeszcze będę musiała poczekać dwa tygodnie,a tu dzisiaj przed wyjadzem do Wro powiedzieli mi ,że kupujemy dzisiaj lustrzankeeeee!:D Moja radośc była ogromna.Byłam nastawiona ,że kupię Nikona,ale ostatecznie kupiłam Canona,bo pan w sklepie powiedział,że ten który chciałam czyli Nikon D3000 jest starszy od Canona i ogólnie gorszy.Wolałam więc dołożyć kilka stów i kupić lepszy.Kupiłam dzisiaj również buty na wieczorek +dwie spódniczki(jedną pokaże dzisiaj),sukienke na lato i bluzke.Dzisiaj pokaze tylko miętową asymetryczną spódnice,a reszte kiedy indziej.

A teraz przed Wami pierwsze zdjęcia robione przezemnie lustrzanką,no i robione mi.Jeszcze jej nie obcykałam,więc zdjęcia jeszcze nie są rewelacyjne,ale dajcie mi troche czasu i się poduczę ;)










Moje mini zakupy w Naturze,czyli lakier z Essence i klej do tipsów,również Essence.Ooo!Teraz mi się przypomniało,że kupiłam sobie jeszcze ozdoby do paznokci i portfel,ale to pokażę kiedy indziej czyli razem z spódniczką,bluzką i sukienką.A buty pokaże dopiero po wieczorku.


No i spódniczka.Przymierzałam się do jej zakupu już od dłuższego czasu ,ale nie mogłam się zdecydować.Dopiero dzisiaj jak ją przymierzyłam postanowiłam,że kupuję.Już niedługo jakiś outfit z nią ;)



A teraz idę na dół do rodziców,bo zrobili grilla .Bye bye ;*

Categories: ,

4 Responses so far.

  1. Malwina says:

    ładna delikatna bluzeczka :)

    zapraszam ! http://malinowekwiatymalwy.blogspot.com/

  2. Kinga says:

    Hah. Ja na nowy aparat musze poczekać do końca roku szkolnego. ^^

  3. Anonimowy says:

    1 zdj, makro czy SCI nwm jaką opcją robiłaś, ale nie wyszło... ale to spoko, troche czasu i sie ogarnie ;p
    2 lepiej.. ;)


    ~Bigiej

  4. Dorothy says:

    To pierwsze miało tak wyjść bo robiłam to funkcją ,że specjalna do małych obiektów,jak np.kwiaty,czyli kwiatek,a tło zamazane. Drugie już robiłam normalnie na automacie chyba,albo do pejzaży ;P

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)